Call Center 14541

Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε., στοχεύοντας στην ενίσχυση της υποστήριξης του επιβάτη με κάθε μέσο παρέχει την υπηρεσία τηλεφωνικών πληροφοριών για τα δρομολόγια που εκτελούνται από το λιμάνι του Πειραιά και των Λιμένων Ραφήνας και Λαυρίου.
Η υπηρεσία 14541* αποτελεί κυρίαρχη συνιστώσα στην σχέση Κοινού – ΟΛΠ αφού αφορά ευρύτερο κύκλο από αυτόν του επιβάτη. Επαγγελματίες (π.χ Ταξί) αλλά και προσκείμενος στο επιβατικό κοινό πληθυσμός αναζητά την απαραίτητη κάθε φορά πληροφορία γρήγορα και αξιόπιστα. Δεν θα ήταν υπερβολή να αναφερθεί ο «Επιβάτης» ως συνδημιουργός της υπηρεσίας, αφού τελικά μία απαίτηση ετών μετουσιώθηκε σε ουσιαστικό έργο.
Με μέσο όρο αναμονής που δεν ξεπερνά τα 20 δευτερόλεπτα και εφάπαξ χρέωση (όχι χρονοχρέωση) αποτελεί ίσος την πιο φιλική και καινοτόμο υπηρεσία μέσω τηλεφώνου της χώρας.
Πιο συγκεκριμένα η Υπηρεσία 14541* έχει τις κάτωθι αρμοδιότητες ενημέρωσης:

  • Προγραμματισμένων και έκτακτων Αναχωρήσεων.
  • Προγραμματισμένων και έκτακτων Αφίξεων.
  • Καθυστερήσεις ή Ακυρώσεις δρομολογίων.
  • Πύλες Απόπλου και Κατάπλου
  • Έκτακτα περιστατικά (π.χ. απαγορευτικό, έκτακτη ανάγκη κ.λπ.)


Η στελέχωση συνίσταται σε εξειδικευμένο προσωπικό επικοινωνίας, διαχείρισης δεδομένων και τεχνικής υποστήριξης. Η εξυπηρέτηση γίνεται αποκλειστικά μέσω ζωντανής συνομιλίας καθ’ όλη την διάρκεια του 24ωρου για 365 ημέρες το έτος.
Το ΥΕΝ - Λιμεναρχείο αποτελεί την πηγή ενημέρωσης όλων των στοιχείων, αφού είναι ο φορέας που διαθέτει τον εγκεκριμένο (σε εβδομαδιαία βάση) προγραμματισμό των δρομολογίων, τον οποίο και εκχωρεί στον ΟΛΠ.
Η αποδοχή της υπηρεσίας από το ευρύ κοινό είναι κάτι περισσότερο από σημαντική, με χαρακτηριστικότερο γνώρισμα την επαναληψιμότητα σε αυτούς που την χρησιμοποιούν.
Μέσω του Λιμένα Πειραιά μετακινούνται ετησίως πάνω από 22.000.000 επιβάτες. Γίνεται λοιπόν εύκολα αντιληπτό το πόσο σημαντική είναι μία τέτοια υπηρεσία, κάτι που άλλωστε διαπιστώνεται από την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων, που προκύπτουν γενικότερα στις μετακινήσεις και οφείλονται κατά κύριο λόγο στην ελλιπή ενημέρωση.
Έτσι με συνέπεια και όραμα ο ΟΛΠ συντηρεί και εξελίσσει έναν ουσιαστικό δίαυλο επικοινωνίας με κάθε πολίτη που διαμένει ή επισκέπτεται την χώρα μας.

 

*Από σταθερό 0,92€ /ανα  λεπτό  η κλήση (συμπ. ΦΠΑ).  Από κινητό χρέωση 1,55€ / λεπτό   η κλήση (συμπ. ΦΠΑ) για όλα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας
(Διάρκεια κλήσης 2,5 λεπτά)

Τηλέφωνο Παραπόνων: 210 6241881